verdures ecologiques | comprar verdures ecologiques

Verdures

Amb les verdures ecològiques les amanides saben més delicioses. Entra a la nostra botiga online per comprar verdures ecològiques barates i de qualitat.

2.45

La pastanaga és la més mineralitzant i vitaminizant de totes les arrels, és recomanada per a qualsevol classe de malalts, sense cap contraindicació.

Escull la quantitat:
2.98

Son de temporada muy corta y excelentes para ensalada. Algunas investigaciones muestran que los tomates Rambo, Raf, Pera y Racimo contienen porcentajes de Vitamina C mucho mayores que las contenidas en un zumo de naranja.Són de temporada molt curta i excel · lents per a amanida. Algunes investigacions mostren que els tomàquets Rambo, Raf, Pera i Raïm contenen percentatges de vitamina C molt més grans que les que conté un suc de taronja.

Escull la quantitat:
2.98

Escull la quantitat:
3.35

Escull la quantitat:
2.52

Escull la quantitat:
4.75

El valor nutritiu del tomàquet kumato és molt similar al de la resta de varietats, amb lexcepció que aquest té més sucres simples, els quals li confereixen el seu particular sabor dolç.

Escull la quantitat:
Vitacress
8.00

Incorporant vegetals com la ruca a la teva dieta habitual, facilitaràs la reducció del teu colesterol, i estaràs prevenint possibles cardiopaties, o altres malalties degeneratives.

Escull la quantitat:
1.98

Les fulles (coll) de la remolatxa són una font excel.lent de vitamina A i les arrels (remolatxes) són una bona font de vitamina C. Les remolatxes són particularment riques en folate. Sha trobat que làcid folate i àcid fòlic prevenen defectes de naixement del tub neural (nerviós) i ajuden contra malalties cardíaques i anèmia.

Escull la quantitat:
2.25

Les fulles (coll) de la remolatxa són una font excel.lent de vitamina A i les arrels (remolatxes) són una bona font de vitamina C. Les remolatxes són particularment riques en folate. Sha trobat que làcid folate i àcid fòlic prevenen defectes de naixement del tub neural (nerviós) i ajuden contra malalties cardíaques i anèmia.

3.25

Recomanats per a laparell digestiu i el pàncrees. Afavoreix el trànsit intestinal i reforcen el sistema immunològic. Ideal també per consumir freqüentment durant lembaràs.

Escull la quantitat:
4.25

Saps que els pebrots té moltíssima més vitamina C que els cítrics?

Escull la quantitat:
4.55

Escull la quantitat:
2.80

Si els mengem amb pell aprofitarem seva carotè beta i seran més rics en fibra i vitamina A. Des de fa centenars danys està considerat com un gran aliat de la pell.

Escull la quantitat:
1.98

Escull la quantitat:
3.15

És important tenir en compte que les fulles o els verds del nap són més nutritives que el mateix nap. Els verds de nap aporten gairebé el doble de proteïnes i de fibra que larrel i molt calci.

Escull la quantitat:
2.85

Les pastanagues posseeixen carotè beta (daquí el seu nom carota) que és la substància que es converteix en vitamina A en el cos humà. Segons les anàlisis una porció de 1/2 tassa de pastanagues cuites, conté quatre vegades la quantitat diària recomanada de vitamina A en la forma de carotè beta protectora

1.98

Les fulles (coll) de la remolatxa són una font excel.lent de vitamina A i les arrels (remolatxes) són una bona font de vitamina C. Les remolatxes són particularment riques en folate. Sha trobat que làcid folate i àcid fòlic prevenen defectes de naixement del tub neural (nerviós) i ajuden contra malalties cardíaques i anèmia.

8.45

Les Mongetes Verdes contenen un 90% daigua, hidrats de carboni (midó), ric en fibra, proteïnes, gens de greix, pocs lípids i poques calories. Alt contingut en ferro, potassi, calci, crom i iode. Tenen propietats depuratives i diürètiques.

Escull la quantitat:
4.98

El fonoll és un potent carminatiu (evita lacumulació de gasos).

Escull la quantitat:
1.46

Originaris de la Mediterrània, de les conques dels rius Tigris i Eufrates. Molta vitamina A (ideal per a la vista, ungles i cabell) i C (Dents i ossos). Alt contingut en potassi entre daltres. Una gran font dantioxidants.

5.98

Molt baixa en calories, amb quasi un 94% de contingut en aigua i amb propietats diüretiques que afavoreixen l’eliminació de líquids corporals incrementant el flux de l’orina i ens ajuda a perdre pes.

Escull la quantitat:
1.28

La millor manera dapreciar tot el seu sabor i aprofitar més les vitamines consisteix a ratllar i consumir-lo en amanida.

3.95

4.77

Rica en compostos de sofre, vitamina C i àcid cítric. Aporta molta fibra el que li confereix propietats laxants. Font important dantioxidants.

Escull la quantitat:
4.40

Recomanada per làcid úric i per reduir el colesterol. Ajuda el creixement infantil i prevé la hipertensió. És molt rica en sofre, potassi i fòsfor.

Escull la quantitat:
4.95

Té un sabor anisat. Destaca per les seves hidrats de carboni i fibres. Vitamines A, B, C. Ideal per al reumatisme i artritis. Ajuda en la menstruació i insuficiència renal. Sutilitza per baixar la febre i reduir linsomni.

Escull la quantitat:
1.69

La ceba és originària dÀsia Central, com lall i la escalunya. A ledat mitjana es feia servir tant culinàriament com en farmàcia. Conté Vitamines: A, B1 C, E i Calci, mangesio, iode, cobalt entre daltres. És tònica, diürètica, reconstituent i sutilitza també per pal · liar tos i refredats. No recomanable per a persones amb problemes intestinals

Escull la quantitat:
1.98

Ja ho consumien els egipcis, els grecs, els romans i que van ser els àrabs els que el van introduir en els països de la Mediterrània, durant ledat mitjana. Recomanats per reforçar el sistema immunològic, ossos, glòbuls vermells.

Escull la quantitat: