verdures ecologiques | comprar verdures ecologiques

Verdures

Amb les verdures ecològiques les amanides saben més delicioses. Entra a la nostra botiga online per comprar verdures ecològiques barates i de qualitat.

10.98

Vitamines: E, A, B1, B2, B3, D, i en menor quantitat C. Molt ric en minerals, destaquen: ferro, fòsfor i magnesi. Indicat per a diabètics, per la seva capacitat equilibrant de sucre en la sang.

Escull la quantitat:
8.45

Les Mongetes Verdes contenen un 90% daigua, hidrats de carboni (midó), ric en fibra, proteïnes, gens de greix, pocs lípids i poques calories. Alt contingut en ferro, potassi, calci, crom i iode. Tenen propietats depuratives i diürètiques.

Escull la quantitat:
Vitacress
8.00

Incorporant vegetals com la ruca a la teva dieta habitual, facilitaràs la reducció del teu colesterol, i estaràs prevenint possibles cardiopaties, o altres malalties degeneratives.

Escull la quantitat:
6.14

El bròquil conté quantitats grans de vitamina C, àcid fòlic i carotè beta (vitamina A) que són importants com a antioxidants. El beta caraotè és bo contra les infeccions

Escull la quantitat:
5.98

Molt baixa en calories, amb quasi un 94% de contingut en aigua i amb propietats diüretiques que afavoreixen l’eliminació de líquids corporals incrementant el flux de l’orina i ens ajuda a perdre pes.

Escull la quantitat:
4.98

El fonoll és un potent carminatiu (evita lacumulació de gasos).

Escull la quantitat:
4.98

La carxofa només conté 40 ò 50 calories i sutilitza en moltes dietes daprimament. Rica en vitamines A, B6, Calci, Fòsfor, Ferro, glúcids, proteïnes, H.de Carboni, Magnesi, Potassi i Sodi. Va bé per als problemes digestius i metabòlics, és depuratiu, regularitza lintestí i enforteix el sistema immunitari

Escull la quantitat:
4.95

Té un sabor anisat. Destaca per les seves hidrats de carboni i fibres. Vitamines A, B, C. Ideal per al reumatisme i artritis. Ajuda en la menstruació i insuficiència renal. Sutilitza per baixar la febre i reduir linsomni.

Escull la quantitat:
4.77

Rica en compostos de sofre, vitamina C i àcid cítric. Aporta molta fibra el que li confereix propietats laxants. Font important dantioxidants.

Escull la quantitat:
4.75

El valor nutritiu del tomàquet kumato és molt similar al de la resta de varietats, amb lexcepció que aquest té més sucres simples, els quals li confereixen el seu particular sabor dolç.

Escull la quantitat:
4.55

Escull la quantitat:
4.55

Escull la quantitat:
4.40

Recomanada per làcid úric i per reduir el colesterol. Ajuda el creixement infantil i prevé la hipertensió. És molt rica en sofre, potassi i fòsfor.

Escull la quantitat:
4.35

L Api té un gran contingut en aigua 92%, només 17 calories, fibra, proteïnes, glúscidos. Propietats diürètiques. Tranquil · litzant. Bé per reduir colesterol. També per reduir àcid úric. Ajuda a disminuir la hipertensió .

Escull la quantitat:
4.25

Saps que els pebrots té moltíssima més vitamina C que els cítrics?

Escull la quantitat:
4.11

Escull la quantitat:
3.95

3.95

Vitamines A, C i en menor quantitat B1, B2, B6. Minerals: potassi, fòsfor, sodi, calci, ferro. Recomanat per lasma, problemes digestius i baixades de defenses.

Escull la quantitat:
3.93

Lall és un diürètic, expectorant i estimulant. Sha utilitzat al llarg de la història com un antisèptic. Lall és un remei natural que sutilitza per a lasma, la tos, dificultats respiratòries, bronquitis, tuberculosi etc. Pel que sembla donar constratados resultats per combatre reumes.

Escull la quantitat:
3.35

Escull la quantitat:
3.30

3.25

Recomanats per a laparell digestiu i el pàncrees. Afavoreix el trànsit intestinal i reforcen el sistema immunològic. Ideal també per consumir freqüentment durant lembaràs.

Escull la quantitat:
3.15

És important tenir en compte que les fulles o els verds del nap són més nutritives que el mateix nap. Els verds de nap aporten gairebé el doble de proteïnes i de fibra que larrel i molt calci.

Escull la quantitat:
2.98

Son de temporada muy corta y excelentes para ensalada. Algunas investigaciones muestran que los tomates Rambo, Raf, Pera y Racimo contienen porcentajes de Vitamina C mucho mayores que las contenidas en un zumo de naranja.Són de temporada molt curta i excel · lents per a amanida. Algunes investigacions mostren que els tomàquets Rambo, Raf, Pera i Raïm contenen percentatges de vitamina C molt més grans que les que conté un suc de taronja.

Escull la quantitat:
2.98

Escull la quantitat:
2.98

Millora la circulació. Redueix el colesterol. Prevé larteriosclerosi. Després un dinar greix, ajuda a eliminar aquest greix.Estimula la bilis. Inhibeix el creixement de les cèl · lules cancerígenes a lestómac, gràcies a la seva vitamina E com un dels grans antioxidants.

Escull la quantitat:
2.85

Les pastanagues posseeixen carotè beta (daquí el seu nom carota) que és la substància que es converteix en vitamina A en el cos humà. Segons les anàlisis una porció de 1/2 tassa de pastanagues cuites, conté quatre vegades la quantitat diària recomanada de vitamina A en la forma de carotè beta protectora

2.80

Si els mengem amb pell aprofitarem seva carotè beta i seran més rics en fibra i vitamina A. Des de fa centenars danys està considerat com un gran aliat de la pell.

Escull la quantitat:
2.55

Les bledes contenen 91% aigua, poquíssimes calories, hidrats de carboni, i Fibra. És ideal per als que vulguin seguir una dietes per aprimar.

Escull la quantitat:
2.52

Escull la quantitat: