verdures ecologiques | comprar verdures ecologiques

Verdures

Amb les verdures ecològiques les amanides saben més delicioses. Entra a la nostra botiga online per comprar verdures ecològiques barates i de qualitat.

0.00

Escull
0.14

Escull la quantitat:
0.50

Escull la quantitat:
0.81

Escull la quantitat:
0.92

Escull la quantitat
0.94

Escull la quantitat:
0.99

Escull la quantitat:
1.00

Escull la quantitat:
1.18

Escull la quantitat:
1.24

Escull la quantitat:
1.28

La millor manera dapreciar tot el seu sabor i aprofitar més les vitamines consisteix a ratllar i consumir-lo en amanida.

1.46

Originaris de la Mediterrània, de les conques dels rius Tigris i Eufrates. Molta vitamina A (ideal per a la vista, ungles i cabell) i C (Dents i ossos). Alt contingut en potassi entre daltres. Una gran font dantioxidants.

1.69

La ceba és originària dÀsia Central, com lall i la escalunya. A ledat mitjana es feia servir tant culinàriament com en farmàcia. Conté Vitamines: A, B1 C, E i Calci, mangesio, iode, cobalt entre daltres. És tònica, diürètica, reconstituent i sutilitza també per pal · liar tos i refredats. No recomanable per a persones amb problemes intestinals

Escull la quantitat:
1.85

1.88

Escull la quantitat:
1.98

Ja ho consumien els egipcis, els grecs, els romans i que van ser els àrabs els que el van introduir en els països de la Mediterrània, durant ledat mitjana. Recomanats per reforçar el sistema immunològic, ossos, glòbuls vermells.

Escull la quantitat:
1.98

Les fulles (coll) de la remolatxa són una font excel.lent de vitamina A i les arrels (remolatxes) són una bona font de vitamina C. Les remolatxes són particularment riques en folate. Sha trobat que làcid folate i àcid fòlic prevenen defectes de naixement del tub neural (nerviós) i ajuden contra malalties cardíaques i anèmia.

1.98

Escull la quantitat:
1.98

Les fulles (coll) de la remolatxa són una font excel.lent de vitamina A i les arrels (remolatxes) són una bona font de vitamina C. Les remolatxes són particularment riques en folate. Sha trobat que làcid folate i àcid fòlic prevenen defectes de naixement del tub neural (nerviós) i ajuden contra malalties cardíaques i anèmia.

Escull la quantitat:
2.21

Escull la quantitat:
2.25

Les fulles (coll) de la remolatxa són una font excel.lent de vitamina A i les arrels (remolatxes) són una bona font de vitamina C. Les remolatxes són particularment riques en folate. Sha trobat que làcid folate i àcid fòlic prevenen defectes de naixement del tub neural (nerviós) i ajuden contra malalties cardíaques i anèmia.

2.35

Les Espinacs baby tenen un sabor més dolç i més tendre que els espinacs tradicionals. Lespinac és molt versàtil, de manera que no cal limitar només a les amanides. Pots fer una truita dous amb espinacs i formatge feta per a un esmorzar ple de nutrients. Pots augmentar el nombre de porcions de verdura en el dia a dia afegint un grapat despinacs a un batut.

2.45

La pastanaga és la més mineralitzant i vitaminizant de totes les arrels, és recomanada per a qualsevol classe de malalts, sense cap contraindicació.

Escull la quantitat:
2.45

El julivert és un excel · lent diürètic, a més presenta propietats de emmenagog i anestèsic, principalment daplicació externa.

2.50

Escull la quantitat:
2.52

Escull la quantitat: