verdures ecologiques | comprar verdures ecologiques

Verdures

Amb les verdures ecològiques les amanides saben més delicioses. Entra a la nostra botiga online per comprar verdures ecològiques barates i de qualitat.

1.46

Originaris de la Mediterrània, de les conques dels rius Tigris i Eufrates. Molta vitamina A (ideal per a la vista, ungles i cabell) i C (Dents i ossos). Alt contingut en potassi entre daltres. Una gran font dantioxidants.

0.00

Escull
0.99

Escull la quantitat:
4.55

Escull la quantitat:
2.21

Escull la quantitat:
0.81

Escull la quantitat:
1.24

Escull la quantitat:
4.11

Escull la quantitat:
0.50

Escull la quantitat:
1.00

Escull la quantitat:
1.18

Escull la quantitat:
0.92

Escull la quantitat
0.14

Escull la quantitat:
0.94

Escull la quantitat:
1.88

Escull la quantitat:
2.50

Escull la quantitat:
1.85

3.30

2.98

Son de temporada muy corta y excelentes para ensalada. Algunas investigaciones muestran que los tomates Rambo, Raf, Pera y Racimo contienen porcentajes de Vitamina C mucho mayores que las contenidas en un zumo de naranja.Són de temporada molt curta i excel · lents per a amanida. Algunes investigacions mostren que els tomàquets Rambo, Raf, Pera i Raïm contenen percentatges de vitamina C molt més grans que les que conté un suc de taronja.

Escull la quantitat:
2.98

Escull la quantitat:
3.35

Escull la quantitat:
2.52

Escull la quantitat:
4.75

El valor nutritiu del tomàquet kumato és molt similar al de la resta de varietats, amb lexcepció que aquest té més sucres simples, els quals li confereixen el seu particular sabor dolç.

Escull la quantitat:
1.98

Les fulles (coll) de la remolatxa són una font excel.lent de vitamina A i les arrels (remolatxes) són una bona font de vitamina C. Les remolatxes són particularment riques en folate. Sha trobat que làcid folate i àcid fòlic prevenen defectes de naixement del tub neural (nerviós) i ajuden contra malalties cardíaques i anèmia.

Escull la quantitat:
3.25

Recomanats per a laparell digestiu i el pàncrees. Afavoreix el trànsit intestinal i reforcen el sistema immunològic. Ideal també per consumir freqüentment durant lembaràs.

Escull la quantitat:
4.25

Saps que els pebrots té moltíssima més vitamina C que els cítrics?

Escull la quantitat:
3.15

És important tenir en compte que les fulles o els verds del nap són més nutritives que el mateix nap. Els verds de nap aporten gairebé el doble de proteïnes i de fibra que larrel i molt calci.

Escull la quantitat:
3.95

Vitamines A, C i en menor quantitat B1, B2, B6. Minerals: potassi, fòsfor, sodi, calci, ferro. Recomanat per lasma, problemes digestius i baixades de defenses.

Escull la quantitat:
1.98

Les fulles (coll) de la remolatxa són una font excel.lent de vitamina A i les arrels (remolatxes) són una bona font de vitamina C. Les remolatxes són particularment riques en folate. Sha trobat que làcid folate i àcid fòlic prevenen defectes de naixement del tub neural (nerviós) i ajuden contra malalties cardíaques i anèmia.