verdures ecologiques | comprar verdures ecologiques

Verdures

Amb les verdures ecològiques les amanides saben més delicioses. Entra a la nostra botiga online per comprar verdures ecològiques barates i de qualitat.

2.35

Les Espinacs baby tenen un sabor més dolç i més tendre que els espinacs tradicionals. Lespinac és molt versàtil, de manera que no cal limitar només a les amanides. Pots fer una truita dous amb espinacs i formatge feta per a un esmorzar ple de nutrients. Pots augmentar el nombre de porcions de verdura en el dia a dia afegint un grapat despinacs a un batut.

2.25

Les fulles (coll) de la remolatxa són una font excel.lent de vitamina A i les arrels (remolatxes) són una bona font de vitamina C. Les remolatxes són particularment riques en folate. Sha trobat que làcid folate i àcid fòlic prevenen defectes de naixement del tub neural (nerviós) i ajuden contra malalties cardíaques i anèmia.

2.45

El julivert és un excel · lent diürètic, a més presenta propietats de emmenagog i anestèsic, principalment daplicació externa.

2.98

Millora la circulació. Redueix el colesterol. Prevé larteriosclerosi. Després un dinar greix, ajuda a eliminar aquest greix.Estimula la bilis. Inhibeix el creixement de les cèl · lules cancerígenes a lestómac, gràcies a la seva vitamina E com un dels grans antioxidants.

Escull la quantitat:
3.93

Lall és un diürètic, expectorant i estimulant. Sha utilitzat al llarg de la història com un antisèptic. Lall és un remei natural que sutilitza per a lasma, la tos, dificultats respiratòries, bronquitis, tuberculosi etc. Pel que sembla donar constratados resultats per combatre reumes.

Escull la quantitat:
4.35

L Api té un gran contingut en aigua 92%, només 17 calories, fibra, proteïnes, glúscidos. Propietats diürètiques. Tranquil · litzant. Bé per reduir colesterol. També per reduir àcid úric. Ajuda a disminuir la hipertensió .

Escull la quantitat:
1.69

La ceba és originària dÀsia Central, com lall i la escalunya. A ledat mitjana es feia servir tant culinàriament com en farmàcia. Conté Vitamines: A, B1 C, E i Calci, mangesio, iode, cobalt entre daltres. És tònica, diürètica, reconstituent i sutilitza també per pal · liar tos i refredats. No recomanable per a persones amb problemes intestinals

Escull la quantitat:
2.80

Si els mengem amb pell aprofitarem seva carotè beta i seran més rics en fibra i vitamina A. Des de fa centenars danys està considerat com un gran aliat de la pell.

Escull la quantitat:
8.45

Les Mongetes Verdes contenen un 90% daigua, hidrats de carboni (midó), ric en fibra, proteïnes, gens de greix, pocs lípids i poques calories. Alt contingut en ferro, potassi, calci, crom i iode. Tenen propietats depuratives i diürètiques.

Escull la quantitat:
2.45

La pastanaga és la més mineralitzant i vitaminizant de totes les arrels, és recomanada per a qualsevol classe de malalts, sense cap contraindicació.

Escull la quantitat:
1.98

Escull la quantitat:
4.55

Escull la quantitat:
Vitacress
8.00

Incorporant vegetals com la ruca a la teva dieta habitual, facilitaràs la reducció del teu colesterol, i estaràs prevenint possibles cardiopaties, o altres malalties degeneratives.

Escull la quantitat:
4.95

Té un sabor anisat. Destaca per les seves hidrats de carboni i fibres. Vitamines A, B, C. Ideal per al reumatisme i artritis. Ajuda en la menstruació i insuficiència renal. Sutilitza per baixar la febre i reduir linsomni.

Escull la quantitat:
10.98

Vitamines: E, A, B1, B2, B3, D, i en menor quantitat C. Molt ric en minerals, destaquen: ferro, fòsfor i magnesi. Indicat per a diabètics, per la seva capacitat equilibrant de sucre en la sang.

Escull la quantitat:
2.55

Les bledes contenen 91% aigua, poquíssimes calories, hidrats de carboni, i Fibra. És ideal per als que vulguin seguir una dietes per aprimar.

Escull la quantitat:
6.14

El bròquil conté quantitats grans de vitamina C, àcid fòlic i carotè beta (vitamina A) que són importants com a antioxidants. El beta caraotè és bo contra les infeccions

Escull la quantitat:
1.98

Ja ho consumien els egipcis, els grecs, els romans i que van ser els àrabs els que el van introduir en els països de la Mediterrània, durant ledat mitjana. Recomanats per reforçar el sistema immunològic, ossos, glòbuls vermells.

Escull la quantitat:
4.98

La carxofa només conté 40 ò 50 calories i sutilitza en moltes dietes daprimament. Rica en vitamines A, B6, Calci, Fòsfor, Ferro, glúcids, proteïnes, H.de Carboni, Magnesi, Potassi i Sodi. Va bé per als problemes digestius i metabòlics, és depuratiu, regularitza lintestí i enforteix el sistema immunitari

Escull la quantitat:
4.40

Recomanada per làcid úric i per reduir el colesterol. Ajuda el creixement infantil i prevé la hipertensió. És molt rica en sofre, potassi i fòsfor.

Escull la quantitat:
4.77

Rica en compostos de sofre, vitamina C i àcid cítric. Aporta molta fibra el que li confereix propietats laxants. Font important dantioxidants.

Escull la quantitat:
3.95

1.28

La millor manera dapreciar tot el seu sabor i aprofitar més les vitamines consisteix a ratllar i consumir-lo en amanida.

5.98

Molt baixa en calories, amb quasi un 94% de contingut en aigua i amb propietats diüretiques que afavoreixen l’eliminació de líquids corporals incrementant el flux de l’orina i ens ajuda a perdre pes.

Escull la quantitat:
4.98

El fonoll és un potent carminatiu (evita lacumulació de gasos).

Escull la quantitat:
2.85

Les pastanagues posseeixen carotè beta (daquí el seu nom carota) que és la substància que es converteix en vitamina A en el cos humà. Segons les anàlisis una porció de 1/2 tassa de pastanagues cuites, conté quatre vegades la quantitat diària recomanada de vitamina A en la forma de carotè beta protectora

1.98

Les fulles (coll) de la remolatxa són una font excel.lent de vitamina A i les arrels (remolatxes) són una bona font de vitamina C. Les remolatxes són particularment riques en folate. Sha trobat que làcid folate i àcid fòlic prevenen defectes de naixement del tub neural (nerviós) i ajuden contra malalties cardíaques i anèmia.