Comprar els millors Llegums ecologics

Llegums

Cal valls
1.89

El azuki o Adziki és el nom japonès d'aquesta judia.Originario l'Himàlaia, es va començar a conrear a la Xina i Corea, i porteriormente va arribar al Japó.

Cal valls
1.55

Tenen alt contingut en fibres. Redueixen el colesterol i són molt útils per a les malalties cardiovasculars. Els seus hidrats de carboni són de lenta assimilació, per el que proporcionen energia al llarg del temps. Saconsella coure amb una mica dalga Kombu, perquè es digereixin millor.

Cal valls
2.82

Tenen alt contingut en fibres. Redueixen el colesterol i són molt útils per a les malalties cardiovasculars. Els seus hidrats de carboni són de lenta assimilació, per el que proporcionen energia al llarg del temps. Saconsella coure amb una mica dalga Kombu, perquè es digereixin millor.

Cal valls
1.93

Ajuden davant les malalties cardíaques, disminuint els nivells de colesterol i greixos, gràcies al seu contingut en fibra i fitats. Les llenties són antianèmiques ja que són riques en ferro fàcilment assimilable.

Cal valls
3.16

Ajuden davant les malalties cardíaques, disminuint els nivells de colesterol i greixos, gràcies al seu contingut en fibra i fitats. Les llenties són antianèmiques ja que són riques en ferro fàcilment assimilable.

1.96

2.99

Huercasa
1.96

Tenen alt contingut en fibres. Redueixen el colesterol i són molt útils per a les malalties cardiovasculars. Els seus hidrats de carboni són de lenta assimilació, per el que proporcionen energia al llarg del temps. Saconsella coure amb una mica dalga Kombu, perquè es digereixin millor.

Huercasa
1.96

Ajuden davant les malalties cardíaques, disminuint els nivells de colesterol i greixos, gràcies al seu contingut en fibra i fitats. Les llenties són antianèmiques ja que són riques en ferro fàcilment assimilable.

Oleander
3.25

Pedro luis
2.89

Tenen alt contingut en fibres. Redueixen el colesterol i són molt útils per a les malalties cardiovasculars. Els seus hidrats de carboni són de lenta assimilació, per el que proporcionen energia al llarg del temps. Saconsella coure amb una mica dalga Kombu, perquè es digereixin millor.

2.89

1.80

Tenen alt contingut en fibres. Redueixen el colesterol i són molt útils per a les malalties cardiovasculars. Els seus hidrats de carboni són de lenta assimilació, per el que proporcionen energia al llarg del temps. Saconsella coure amb una mica dalga Kombu, perquè es digereixin millor.