Comprar els millors Llegums ecologics

Llegums

2.85

Deixar en remull unes hores. Canviar laigua i coure amb un tros dalga Kombu durant 45 minuts. també pot utilitzar per a germinar.

2.99

La soja texturitzada és un concentrat de proteïna que s'obté a partir de la soja, amb moltes possibilitats culinàries. És un aliment molt adequat per a aquelles persones amb una dieta pobra en proteïnes o que necessiten una aportació extra (esportistes, joves en edat de creixement, treballs molt físics, etc ..)

2.99

Mongetes vermelles cultivades amb el mètode d'agricultura ecològica, cuits al seu punt amb aigua i sal, llestos per menjar.

2.95

Aquestes llenties són especialment indicades per a fer salses i pures ja que no tenen pell.

2.83

La llentia és un aliment amb una alta concentració de nutrients. Els hidrats de carboni són els més abundants i estan formats fonamentalment per midó.

2.99

La llentia és un aliment amb una alta concentració de proteïnes, vitamines (especialment B1, B3 i B6), minerals i fibres.

El granero
3.75

3.25

les llenties vermelles, tenen grans valors nutricionals, entre els quals destaquen la seva gran aportació de ferro, zinc, seleni, hidrats de carboni, proteïnes, vitamines B1 o tiamina, etc. A més de ser una font de fòsfor, manganès, i àcid fòlic

4.58

Biocop
2.95

El cigró és un llegum amb importants qualitats culinàries i nutritivas.Es ric en proteïnes, en midó i en lípids (més que les altres llegums) sobretot d'àcid oleic i linoleic, que són insaturats i no tenen colesterol.

Biocop
2.70

Una de les seves qualitats principals és que enforteix el ronyó. A la Medicina Tradicional Xinesa, és el llegum que es recomana quan pateixis falta de vitalitat. Té també una acció reguladora hormonal, reductora del nivell de colesterol i preventiva del càncer.