Verdures

Amb les verdures ecològiques les amanides saben més delicioses. Entra a la nostra botiga online per comprar verdures ecològiques barates i de qualitat.
1.88

Escull la quantitat:
3.30

1.37

Escull la quantitat:
1.19

Escull la quantitat:
0.24

Escull la quantitat:
4.65

Les bledes contenen 91% aigua, poquíssimes calories, hidrats de carboni, i Fibra. És ideal per als que vulguin seguir una dietes per aprimar.

Escull la quantitat:
1.25

Escull la quantitat
1.63

Escull la quantitat:
0.99

Escull la quantitat:
0.59

Escull la quantitat:
0.00

1.76

Escull la quantitat:
1.95

Escull la quantitat:
1.65

3.35

Escull la quantitat:
1.85

Escull la quantitat:
1.24

Escull la quantitat:
0.94

Escull la quantitat:
2.21

Escull la quantitat:
7.95

Vitamines: E, A, B1, B2, B3, D, i en menor quantitat C. Molt ric en minerals, destaquen: ferro, fòsfor i magnesi. Indicat per a diabètics, per la seva capacitat equilibrant de sucre en la sang.

Escull la quantitat:
4.17

Lall és un diürètic, expectorant i estimulant. Sha utilitzat al llarg de la història com un antisèptic. Lall és un remei natural que sutilitza per a lasma, la tos, dificultats respiratòries, bronquitis, tuberculosi etc. Pel que sembla donar constratados resultats per combatre reumes.

Escull la quantitat:
3.95

L Api té un gran contingut en aigua 92%, només 17 calories, fibra, proteïnes, glúscidos. Propietats diürètiques. Tranquil · litzant. Bé per reduir colesterol. També per reduir àcid úric. Ajuda a disminuir la hipertensió .

Escull la quantitat:
2.45

El julivert és un excel · lent diürètic, a més presenta propietats de emmenagog i anestèsic, principalment daplicació externa.

3.95

Millora la circulació. Redueix el colesterol. Prevé larteriosclerosi. Després un dinar greix, ajuda a eliminar aquest greix.Estimula la bilis. Inhibeix el creixement de les cèl · lules cancerígenes a lestómac, gràcies a la seva vitamina E com un dels grans antioxidants.

Escull la quantitat:
2.35

Les Espinacs baby tenen un sabor més dolç i més tendre que els espinacs tradicionals. Lespinac és molt versàtil, de manera que no cal limitar només a les amanides. Pots fer una truita dous amb espinacs i formatge feta per a un esmorzar ple de nutrients. Pots augmentar el nombre de porcions de verdura en el dia a dia afegint un grapat despinacs a un batut.

3.85

Vitamines A, C i en menor quantitat B1, B2, B6. Minerals: potassi, fòsfor, sodi, calci, ferro. Recomanat per lasma, problemes digestius i baixades de defenses.

Escull la quantitat:
6.90

El bròquil conté quantitats grans de vitamina C, àcid fòlic i carotè beta (vitamina A) que són importants com a antioxidants. El beta caraotè és bo contra les infeccions

Escull la quantitat:
2.85

Ja ho consumien els egipcis, els grecs, els romans i que van ser els àrabs els que el van introduir en els països de la Mediterrània, durant ledat mitjana. Recomanats per reforçar el sistema immunològic, ossos, glòbuls vermells.

Escull la quantitat:
1.95

La ceba és originària dÀsia Central, com lall i la escalunya. A ledat mitjana es feia servir tant culinàriament com en farmàcia. Conté Vitamines: A, B1 C, E i Calci, mangesio, iode, cobalt entre daltres. És tònica, diürètica, reconstituent i sutilitza també per pal · liar tos i refredats. No recomanable per a persones amb problemes intestinals

Escull la quantitat: