Llegums

OFERTA
Biocop
2.16
2.70

Una de les seves qualitats principals és que enforteix el ronyó. A la Medicina Tradicional Xinesa, és el llegum que es recomana quan pateixis falta de vitalitat. Té també una acció reguladora hormonal, reductora del nivell de colesterol i preventiva del càncer.

OFERTA
Biocop
2.78
3.48

El cigró és un llegum amb importants qualitats culinàries i nutritivas.Es ric en proteïnes, en midó i en lípids (més que les altres llegums) sobretot d'àcid oleic i linoleic, que són insaturats i no tenen colesterol.

4.58

3.25

les llenties vermelles, tenen grans valors nutricionals, entre els quals destaquen la seva gran aportació de ferro, zinc, seleni, hidrats de carboni, proteïnes, vitamines B1 o tiamina, etc. A més de ser una font de fòsfor, manganès, i àcid fòlic

1.35

Llenties en llauna procedents d'agricultura ecològica. Ideals per condimentar al gust, saltar, afegir a la sopa o prendre fredes amb amanida. En estar ja bullides i preparades són perfectes per quan no es vol passar molt temps a la cuina.

2.99

La llentia és un aliment amb una alta concentració de proteïnes, vitamines (especialment B1, B3 i B6), minerals i fibres.

2.83

La llentia és un aliment amb una alta concentració de nutrients. Els hidrats de carboni són els més abundants i estan formats fonamentalment per midó.

OFERTA
2.52
3.15

Aquestes llenties són especialment indicades per a fer salses i pures ja que no tenen pell.

2.99

Mongetes vermelles cultivades amb el mètode d'agricultura ecològica, cuits al seu punt amb aigua i sal, llestos per menjar.

2.99

La soja texturitzada és un concentrat de proteïna que s'obté a partir de la soja, amb moltes possibilitats culinàries. És un aliment molt adequat per a aquelles persones amb una dieta pobra en proteïnes o que necessiten una aportació extra (esportistes, joves en edat de creixement, treballs molt físics, etc ..)

OFERTA
2.28
2.85

Deixar en remull unes hores. Canviar laigua i coure amb un tros dalga Kombu durant 45 minuts. també pot utilitzar per a germinar.