Fruites

1.69

Escull la quantitat:
0.94

Escull la quantitat:
3.65

El Pomelo és una fruita molt consumida per les seves qualitats aprimants, tant en dietes per perdre pes, com per a molta gent que té costum de prendre la seva dosi de vitamina C als matins. És un bon depurador de la sang i molt sa. Tant sol, com barrejat amb suc de taronja

Escull la quantitat:
Biospace
2.75

Escull la quantitat:
Ma Luisa Fernandez
10.15

Sabies que les castanyes és un dels fruits secs amb menys calories?

Escull la quantitat:
1.75

3.85

(Wilson)

13.50

Són molt delicats, tant en el seu transport, com després per guardar a casa. Shan de col · locar en una font, sense amuntegar-i a la nevera. Aguantaran, com a molt 3 ​​dies en bon estat.

Escull la quantitat:
4.77

En la medicina ayurvèdica de lÍndia i en la medicina xinesa el gingebre ocupa un lloc important.

Escull la quantitat:
4.15

Els Kiwis contenen molta fibra, poques calories, moltes vitamines (especialment la E) i hidrats de carboni. Les més recents investigacions ho mostren com una icona de la salut, pel que es tracta duna de les fruites universalment més recomanades.

Escull la quantitat:
8.75

El seu sabor és més exòtic i és un dolç bastant original, entre el meló i el préssec

Escull la quantitat:
3.30

Se li han vingut atribuint notables propietats curatives: beneficiós per a la circulació (reducció pressió arterial) ajuda a la digestió, blanquejador, astringent, i pel seu alt contingut en vitamina C ajuda a prevenir refredats i a enfortir el nostre sistema immunològic

Escull la quantitat:
4.35

És una fruita exquisida i deliciosa, refrescant i molt decorativa. Els seus grans vermells, poden servir per decorar alguns plats. Té un alt contingut en fibra.

Escull la quantitat:
Biospace
2.85

Són diürètiques i ajuden a cremar greix. Reforça el sistema immunològic.

Escull la quantitat:
2.87

Escull la quantitat:
8.50

Molt rics en minerals, vitamines, fibres i antioxidants. Aporta una gran quantitat de hidrats de carboni augmentant el seu valor calòric, molt ric en magnesi i els minerals presents són Fòsfor, Calci i Potassi, també aporta Vitamines A i C complint la seva funció antioxidant. Té qualitats diürètiques i ajuda en el trànsit intestinal per laportació de fibres

Escull la quantitat:
0.77

Escull la quantitat
3.00

Amb el Meló a part de preparar Amanides de Fruites o Macedònies, de menjar-lo sol tal qual com qualsevol fruita, també es pot prendre com a entrant, daquí el conegut plat de Meló amb Pernil tan nutritiu i refrescant per alestiu.

Escull la quantitat:
11.63

La papaia conté un enzim que desdobla les proteïnes i afavoreix el procès digestiu.

Escull la quantitat:
3.35

Escull la quantitat
0.96

Escull la quantitat
4.02

La pinya, gràcies al seu elevat contingut en potassi i el seu baix contingut en sodi, actua eficaçment contra formacions celulíticas i acumulacions adiposes.

2.95

Per laportació calòrica i vitamínic que té està indicada per als nens, dones embarassades, mares lactants, esportistes i gent gran.

Escull la quantitat:
3.60

Escull la quantitat:
0.85

Escull la quantitat:
3.40

Escull la quantitat
3.35

Escull la quantitat:
3.30

Està considerat un dels 20 aliments essencials per a una vida sana

Escull la quantitat:
1.16

Escull la quantitat:
3.65

NO shan de rentar fins al moment de ser consumides!

3.75

La mora és una de les millors fruites per mimar al teu organisme. Té grans propietats antioxidants per la seva abundància en pigments naturals (antocians i carotenoides). Amb això ajuda a neutralitzar lacció dels radicals lliures que són nocius per a lorganisme.

3.65

Molt ric en antioxidants i eficaç remei contra les infeccions dorina. Els nabius posseeixen substàncies bactericides que actuen contra bacteris com lEscherichia coli