Espelta, blat de moro, quinoa i altres

4.58

El granero
1.45

El sègol destaca perquè conté una gran varietat de minerals (potassi, ferro, magnesi, fòsfor, seleni, zinc ...) i vitamines, entre les quals destaquen la vitamina A, E (tocoferol) i vitamines del grup B, com l'àcid fòlic. Conté menys gluten que el blat.

1.84

OFERTA
2.12
2.49

El blat de moro és un cereal que destaca pel seu contingut en proteïnes i lípids. És ric en hidrats de carboni, vitamines A, B i C, en fibra i en minerals com potassi, calci i fòsfor. No conté gluten i és de fàcil digestió. El seu contingut en fibra és un dels més elevats comparat amb la resta de cereals.

1.59

Té una gran quantitat de propietats. És un cereal molt digerible.

1.60

El sègol és un cereal molt popular des de fa segles i ja en l'Edat Mitjana era el famós pa de sègol. Aquests flocs de sègol cuit tot vapor són molt pràctics, digerible i fàcil d'utilitzar.

El granero
3.99

El cereal teff proporciona una bona quantitat de ferro que és fàcilment assimilat per l'organisme humà. El teff no conté gluten. Conté una bona quantitat de fibra, per la qual cosa prevé el càncer de còlon.

2.45

3.60

Quinua real
3.99

3.15

sense sucre afegit. sense blat. Lleuger i cruixent. Endolcit amb xarop darròs. Conté glúten. Pot contenir traces de nous, sésano i lactosa.

4.30

El granero
1.45

El granero
1.20

Es pot prendre acompanyat de begudes, vegetals, derivats, amb iogurt, sucs etc.També pots elaborar diferents receptes.

3.95

El granero
2.75