Cuina i nutrició

26.00

El llibre, escrit per Antonio Ortega Martin conté més de 200 receptes saboroses i nutritives per elaborar a casa. Tot un compendi de sabors i salut a través de l'alimentació.

Montse Bradford
23.90

Per les seves qualitats i les seves àmplies propietats terapèutiques, les algues són un aliment fonamental en l'alimentació del futur. A més dels seus beneficis per a la salut, les algues tenen un enorme potencial culinari per elaborar els plats més exquisits.

Clemente Fernandez
18.00

Coordinat per Clemente Fernández Saá, cofundador de Algamar, és un llibre de referència a Espanya sobre les algues del país. Basat en els més prestigiosos estudis, té una orientació clarament pràctica i divulgativa de l'excepcional riquesa de la nostra "horta submarina atlàntica".

Anne Brunner
10.50

Hipocalòriques, riques en oligoelements, en minerals, en proteïnes ... les algues tenen totes les qualitats necessàries per integrar-se en una mentació més vegetal i equilibrada.

35.00

La nostra manera de menjar influeix en la nostra salut, en bon o mal sentit. Si tots estem d'acord en aquest punt, se'ns plantegen dues qüestions: Com ens porta una mala alimentació a contraure certes malalties? Quina és la dietètica ideal? Jean Seignalet proposa una resposta a aquestes dues preguntes, l'ajuda de els descobriments recents realitzats per les diferents branques de la medicina i la biologia. Mostra com l'alimentació moderna exerceix efectes nefastos sobre la nostra salut, juntament amb altres factors genètics i mediambientals.

Hilda Parisi
19.50

La cuina al vapor és una alternativa sana i senzilla a altres mètodes de cocció que presenten inconvenients. Els fregits generen greixos perjudicials, i en bullir els aliments, aquests perden gran part del seu potencial nutritiu. Per als que vulguin gaudir de tota la substància dels aliments sense renunciar al seu sabor, la cocció a vapor representen una excel · lent opció. A més de delicioses i saludables receptes, aquest pràctic manual de cuina exposa quins són els estris i els temps de cocció idonis per obtenir el màxim rendiment i gust de cada producte. En les seves pàgines trobaràs: • Instruccions senzilles per a la cocció a vapor. • Estris recomanats. • Taules de temps de cocció. • Més de 100 receptes per elaborar deliciosos entrants, primers, segons, postres i conserves. • Un pràctic diccionari d'aliments perquè coneguis totes les seves propietats.

Mariano Bueno
22.00

En aquesta ocasió, Mariano Bueno ens ensenya com conservar els excedents dels nostres horts i els fruits i plantes que podem recollir al bosc, com els bolets, per gaudir-ne en la nostra cuina durant tot l'any.

Oceano ambar
21.90

Descobreix una manera saludable i deliciosa d'alimentar-te amb les receptes més originals i saboroses de la cuina vegana. L'alimentació vegana és una opció saludable ... i deliciosa. Així ho entenen cada vegada més persones decidides a cuidar-se i gaudir a força de receptes lliures d'ingredients d'origen animal.

Barbara Simonsohn
11.00

La stevia permet gaudir amb els dolços sense mala consciència, i per tant és una autèntica alternativa al sucre i els edulcorants. La stevia endolceix sense aportar calories, no té efectes secundaris i conté importants minerals i vitamines que reforcen el sistema immunitari. Per això la stevia també és ideal per a les persones amb sobrepès, diabetis i neurodermitis. En aquest llibre s'exposa el que cal saber sobre la stevia i els productes derivats de la stevia. A més, conté nombroses receptes i consells útils.

23.00

20.00

Aquest llibre és una excel · lent guia per menjar de manera equilibrada prescindint dels lactis i la carn, font de toxines que mina la salut del cos i l'esperit.

24.00

Jorg Zitlau
10.00

Iona Purti ens descobreix tant el te Pu-erh com el Rooibos, dos excel · lents begudes naturals, que cada vegada es coneixen i aprecien més a tot el món.

34.00

14.50

Tothom sap que menjar és una de les activitats que els humans realitzem amb l'objectiu d'aconseguir els nutrients que el nostre cos reclama per estar sans. També coneixem la relació cultural que existeix entre el que realment necessitem i el que triem. No obstant això, de sobres sabem que sucumbim a les delicioses temptacions que se'ns presenten a l'hora de la veritat.

Marylin Diamond
7.75

Consells i receptes per viure plens de salut i energia.

Montse Bradford
22.90

Estofats i brous casolans, suculents guisats, verdures i hortalisses fresques ... en aquest llibre tornaràs a gaudir amb la típica i deliciosa cuina de l'àvia. Qui no s'ha encantat amb alguna de les seves tradicionals receptes? Fetes a base de molt d'amor, dedicació i temps, són el millor regal per a la nostra salut i la de tota la família. Aprèn a cuinar una infinitat de plats amb ingredients d'origen vegetal i cent per cent naturals. Torna a invertir en un menjar sa i nutritiu a tots els nivells, tant físic com emocional i mental.

26.00

Què pot fer el pacient de càncer per contribuir a la seva curació? Odile Fernández, un metge de família que en 2010 va superar un càncer d'ovari amb metàstasi, respon a aquesta pregunta en un llibre nascut de la seva pròpia experiència. Què és el càncer? Per què es produeix? Com es prevé? És possible revertir el procés? Com influeix la dieta? Donada l'estreta relació que existeix entre el càncer i l'alimentació, la doctora Fernández dedica bona part del llibre a explicar per què alguns aliments afavoreixen la proliferació de cèl·lules malignes, com el sucre, i quins en canvi poden prevenir i fins i tot revertir el procés de la malaltia, com la ceba o els cítrics. Però també aborda altres dels aspectes que guarden relació amb la malaltia, des dels estris apropiats per cuinar fins a l'eficàcia de les teràpies alternatives o les increïbles possibilitats que ens brinden les plantes. El resultat és una obra tan accessible com rigorosa, molt propera al lector espanyol, imprescindible en una època en què, per desgràcia, el càncer arriba a les proporcions d'epidèmia.

Dr. Pierre Dukan
13.50

Ha intentat moltes vegades perdre pes sense aconseguir-ho? Amb aquest règim vostè ho aconseguirà de forma eficaç, sense passar gana i amb uns resultats sorprenents. Més d'1 milió de lectors a França ja s'han aprimat seguint les quatre passes d'aquesta dieta, basada en el consum de proteïnes naturals i la seva combinació amb la resta dels aliments. Gràcies als consells del doctor Dukan ja es aprimar sense passar gana, sense restringir les quantitats i sense necessitat de modificar els seus hàbits. Aquest llibre conté les claus per aconseguir-ho, així com receptes i menús on no es deixa de banda el plaer de menjar.

28.00

La cura de la salut mental s'ha vist revolucionat després de les últimes investigacions realitzades en l'àmbit de la nutrició. El que la majoria de la gent aconsegueix intel·lectual, social i emocionalment està molt per sota del seu veritable potencial. S'ha pogut demostrar que una alimentació apropiada pot augmentar la seva intel·ligència, millorar la seva estabilitat emocional, reforçar la seva memòria i mantenir jove la seva ment. Una correcta combinació de nutrients funciona molt millor que l'ús de fàrmacs, i sense produir efectes secundaris. Patrick Holford, autoritat mundial en nutrició i psicologia experimental, revela en aquest llibre tot el que una bona nutrició pot aportar a la salut i per què ha arribat a ser considerada com la medicina del futur.

18.00

17.00

Comencem amb unes senzilles matemàtiques. Quants quilos de més has de perdre per assolir el teu pes ideal i saludable? Sigui quina sigui la teva resposta, multiplícala per quatre. D'aquesta manera obtindràs el nombre MÀXIM de dies que trigaràs a aconseguir el teu objectiu

Cecilie y Christophe Berg
11.50

Les proteïnes vegetals tenen un lloc d'honor en tota alimentació equilibrada. Estan presents en la família dels aliments rics en fibres, pobres en greixos i sense colesterol: són els llegums.

10.50

Quinoa, el tresor dels inques, una de les millors proteïnes vegetals del planeta. Excel · lent per a la nostra salut, la quinoa és rica en proteïnes, contenint tots els aminoàcids) i en greixos de bona qualitat (les que contenen el famós omega-3). La quinoa té poques calories i aquesta lliure de gluten. T'agrada la quinoa tal qual? Doncs la adoraràs en forma de palets, de nyoquis, de tortitas esponjoses o de crumbles! I si ja aprecies les seves llavors rosses, espera a descobrir la quinoa vermella i la negra. També aprendràs a fer germinar la quinoa per usar els seus brots en els teus plats i a fer ús del farina, la llet, o la seva crema ... Trobaràs 60 receptes sanes i creatives, des dels entrants a les postres, per poder cuinar aquesta planta extraordinària considerada per la FAO com una de les millors proteïnes vegetals del planeta. Beneficiosa per a la nostra salut, la quinoa també beneficia la terra (el seu cultiu sempre és ecològic) i als agricultors peruans i bolivians, que es beneficien de les regles del comerç just. S'aconsella per a tothom, especialment per a aquells que desitgen enriquir la seva alimentació de manera sana (vegetarians, dones embarassades o en període de lactància, adolescents, esportistes etc. I per les persones que necessiten una alimentació lliure de gluten.