Com es crea una compte d'usuari?

Pots crear un compte a la nostra botiga en línia a través de la icona corresponent situat a la part superior dreta.

Hauràs proporcionar les teves dades personals i de contacte, i seleccionar una clau d'accés.

Com accedeixo al meu compte d'usuari

Si ja tens un compte creat a la nostra botiga en línia, pots accedir-hi a través de la icona corresponent situat a la part superior dreta.

Hauràs d'introduir el teu email i contrasenya.

Com trobo els productes que desitjo?

Els productes de la nostra botiga estan organitzats per subfamílies, famílies i categories (un exemple: Alimentació seca> Pasta> Pasta fresca).

Si no trobes el producte que desitgis comprar, pots utilitzar el cercador, situats a la capçalera superior del nostre web.

Com afegeixo el producte a la cistella de la compra?

Des de la fitxa del producte desitjat, seleccionem la quantitat amb els botons de més (+) o de menys (-) i cliquem el botó "comprar". Així, la quantitat indicada del producte s'afegirà a la nostra cistella de la compra.

Puc guardar els productes que més m'agraden?

Sí, pots marcar els productes que més t'agraden com a favorits, i així podràs accedir a ells de forma fàcil a futures compres. Per a ells, has de clicar la icona del cor de la fitxa del producte desitjat.

Puc saber què he comprat en el passat?

Sí. En el teu compte d'usuari queden registrades totes les compres que fas, i pots consultar-les sempre que vulguis.

També pots recuperar i modificar les cistelles de la compra que has de fer en el passat per tornar a demanar els mateixos o alguns dels productes sense necessitat de tornar a realitzar tot el procés.

Si no trobo algun producte en concret a la botiga online, puc demanar-ho?

Sí. En el pas final del procés de compra hi ha un espai reservat per a comentaris, en el qual pots afegir els productes que desitges i que no has trobat a la nostra botiga online.

Com puc pagar els demanat de la botiga en línia?
Acceptem dos mètodes de pagament: targeta de crèdit o transferència.
¿Es seguro comprar en la tienda online de Bio Space?

Comprar a la nostra botiga online és totalment segur, ja que tenim un sistema de seguretat perquè el procés sigui fiable i sense cap risc.

Com puc utilitzar els punts de descomptes o xecs regal?

En fer una compra a la nostra botiga online vas acumulant punts que es converteixen en descomptes. En l'últim pas del procés de compra, a l'hora de confirmar i procedir al pagament de la comanda, el sistema et dóna l'opció d'utilitzar els punts dels que disposes o bé seguir acumulant.

Per utilitzar-los tan sols has d'afegir la quantitat de punts que disposes i fer clic al botó "Vull aplicar". El descompte es realitzarà immediatament.

Quant trigarà a arribar la meva compra?

Tu demanat es prepararà en menys de 24 hores si hi ha estoc de tots els productes. Si el lliurament és a la província de Barcelona, ​​el rebràs entre 24 i 48 hores després d'haver-lo realitzat.

Si el lliurament es realitza fora de la província de Barcelona, ​​el rebràs en un màxim de 72 hores.

Què passa si no hi ha producte disponible en el moment de preparació de la comanda?

Si a l'hora de preparar la teva comanda no disposes del producte desitgem, et trucarem per informar-te d'això i donar-te la possibilitat de substituir-lo per un altre de similars característiques o bé cancel·lar-(procedint a la devolució de l'import corresponent a aquest producte, o de la diferència entre el que s'ha comprat per online i lo que s'ha servit).


En quines zones es realitzen entregues?

En Bio Space vam repartir en totes les zones d'Espanya de dilluns a divendres.

Quant costa l'enviament de la comanda en línia?

El cost d'enviament varia segons la localització del punt de lliurament. Pots consultar el cost introduint el codi postal en aquest apartat.

Si ho prefereixes, pots venir a recollir a la nostra botiga de Barcelona tu mateix la comanda realitzar a la botiga online sense cap cost addicional.

Què passa si el producte arriba en mal estat o trencat?
Si en rebre la teva comanda observes que algun producte està danyat o en mal estat, posa't en contacte amb nosaltres el més aviat possible per qualsevol dels nostres canals de comunicació. Et demanarem que ens enviïs una fotografia del desperfecte i, si no han passat més de 15 dies des del moment de la compra, procedirem a tornar-te l'import del producte en concret.